joi, 2 decembrie 2010

Alte floricele vesele!

Inca nu am cumparat plante in apartament. Nu sunt finante si pentru asta si, sincera sa fiu, nici nu stiu daca mi-as aduce aminte sa le ud! Asa ca, pentru ca tot mi-a mai ramas vopsea acrilica, m-am gandit ca ar fi bine daca si peretele bucatariei ar primi si el o "binecuvantare" din partea mea. Nu de alta, dar cand ne-am mutat, peretii erau vopsiti cu vopsea alb-murdar (tineti minte vopseaua cu care erau mazgaliti peretii bucatariilor pe vremea lui Ceasca?).
S-a chinuit Korro sa dea jos vopseaua, insa - surpriza! Sub vopseaua alb-murdar se mai gasea un strat de vopsea verde-mozaic. Si in unele locuri, vopseaua era indaratnica si vroia, fara doar si poate, sa stea acolo, pe pereti! Asa ca, dupa ce s-a muncit 2 zile cu dansa, a zis "la dracu cu ea" si a dat 2 straturi de vopsea alba peste. Dar imperfectiunile cauzate de cele 2 straturi de vopsea (o parte date jos, o parte nu) au ramas si-ti captau (nefericit) privirea!
Asa ca niste floricele vesele, mici si dragute, ar putea fi o solutie pentru ca ochiul sa se abata asupra lor si abia dupa aceea, daca doreste, sa vada si suportul pe care au fost ele postate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu