miercuri, 24 noiembrie 2010

Camera copiilor - Miruna si Damian

Daca Miruna era singura la parinti cand am desenat Alba ca Zapada din apartamentul bunicilor, acum a mai aparut si-un fratior! Normal ca preferintele sunt diferite (chiar daca el e mic, caci de-abia daca face jumatate de an) - deci trebuia sa mazgalesc ceva ce sa impace si capra, si varza (momentan, cred ca pot sa afirm cu siguranta ca Miruna e capra... voi reveni la acest post peste 1 an, sa vad de-mi schimb parerea!). Drept urmare - pentru ca am inchiriat un apartament, sa stam noi 4 singurei, a trebuit sa ma gandesc ce desene ii plac Mirunei si ar putea sa il incante si pe Damian! Si... sa vedeti ce-am gasit:
1. Mikey, Minnie, Donald, Daisy si Goofy. Stau toti pe canapea, la o palavra. Toti sunt relaxati, mai putin Goofy, care parca presimte ca nu va dura mult pana cand Miruna isi va exersa talentele de pictorita si-i va creiona abil niste mustati sau altceva (credeati a scapat nealterat desenul cu Alba ca Zapada???? O... nu!!! Chiar daca a primit instructiuni clare ca pana la 5 ani nu are voie sa deseneze peretii!!!).

De asemenea, una din (as putea sa spun) obsesiile Mirunei este povestea lui Peter Pan si a baietilor pierduti. M-a innebunit de cate ori s-a uitat la desene, la filmul lui Dan Piza - „De-as fi Peter Pan” sau de cate ori a trebuit sa ii lecturez cartea! Si sa nu uit... Clopotica e si „favorita” sotului meu, pe care l-am si pus sa caute imagini cu dansa. Eu am desenat asta:
chiar daca preferinta lui era alta... Adica:

Sexy, aaa???? Prea sexy pentru mine, imi bag necazu-n casa cu asa ceva! In veci n-o sa pot arata ca dansa! :D

Si-o dedicatie speciala pentru Damian, care (cu siguranta???) va iubi masinile:
Da! Renumitul Fulger McQueen, alaturi de iubita sa, Sally...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu